dinsdag 21 augustus 2012

Nail Art 1 Stripes, dots & glitter

Stripes, dots & glitter


Hier dan mijn 1e Nail art post. Dit is ook meteen mijn huidige nail art want ik heb hem gisteren gemaakt. Om dit te maken heb je het volgende nodig



* Essence Base coat
* Essence top coat
* Essence special effect topper nr.10 (glorious aquarius)
* Essence Stampy polish silver
* Essence tip painter wit
* Hema Metallic blauw
* Essence dotting tool
 (natuurlijk kun je ook lakken van andere merken gebruiken, ik ben zelf erg tevreden over Essence, en het is lekker betaalbaar)

 Ik begin altijd met de protecting base coat, daarna heb ik met de special effect topper een french manicure gelakt, wel aardig wat laagjes want anders zitten de glitters niet goed over heel de nagel en komt je eigen nagel er onderdoor wat niet mooi is.
Toen de lak droog was ben ik begonnen met de witte strepen, met de tip painter is dit ideaal, het kwastje is erg dun waardoor je mooie lijntjes kan trekken.
na de lijnen ben ik aan de slag gegaan met mijn dotting tool, eerst met wat wit heb ik aan de zijkanten van de nagels stipjes in het rond gemaakt, daarna heb ik de dotting tool goed schoon gemaakt, wat van de metallic blauw op een doekje gedaan en heb ik de blauwe stipjes in het midden van de nagel gemaakt.
Tot slot heb ik met het ziler dots gemaakt langs de laatste witte lijn (deze zijn op de foto niet zo goed zichtbaar helaas) Ik gebruik de stampy polish hiervoor omdat dit een echt mooie zilveren kleur is.
Hierna is het een kwestie van laten drogen en uiteindelijk netjes aflakken met de top coat.

Dit is een redelijk simpele nail art om te maken, maar geeft je nagels direct een leuke en vrolijke uitstraling :)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten