vrijdag 23 november 2012

Nagel stickers Max (Action)

Vandaag een artikel, geen nail art zoals jullie gewend zijn maar een artikel over de nagel stickers van de Action, merk Max.











Normaal gesproken gebruik ik altijd stickers van Essence, prijs zo rond de 1 euro en erg fijn om mee te werken.
Maar toen kreeg ik deze van mijn man (ja..ja mijn man steunt mijn nagel hobby haha)
Hij had ze gevonden bij de Action en ze kosten €0,69 per pakje (3 velletjes)
Ik heb zelf 2 verpakkingen, maar er zijn meerdere soorten/modellen.

En dan nu, mijn ervaring. Ik vind het erg leuke en vrolijke stickers, verschillende kleuren, verschillende modellen dus voor iedereen zit er wel wat leuks bij. Na het aflakken blijven ze ook erg goed zitten en plakken goed op je nagels. Kortom ik ga ze zeker vaker kopen. Ik had tijdens het aanbrengen alleen wel 1 -puntje... als je de stickertjes van het velletje wil halen gaan ze erg snel kapot, het is dus aan te raden om ze voorzichtig met een pincet van het velletje te halen en dan aan te brengen op je nagels, maar die moeite doe je dan wel voor een paar hele leuke en vooral goedkope stickers, dus dat is het wel waard denk ik!

Te koop bij: Action
Merk: Max
Prijs: €0,69 

de stickers die ik heb zie je hier:






















Het resultaat op mijn nagels

Geen opmerkingen:

Een reactie posten