woensdag 5 december 2012

White flower Blue power Nail art (stap voor stap)



Vandaag weer een nail art, blauw/wit dit keer. Wil je deze nail art ook maken? lees dan verder want ik zal het stap voor stap beschrijven.




Wat heb je nodig?: 




* Witte acrylverf
* fijne kwast met dunne tip
* dottingtool
* nagelsteentjes
* nagellak: Paars, metallic blauw, baby blauw, glitter topcoat












Ik ben begonnen met de metallic blauwe nagellak (te koop bij de Hema) ik heb hiermee een schuine French manicure gemaakt.






Nu is dit al een prachtige blauwe kleur maar ik wou nog net iets meer "bling" dus heb er een glitter laagje overheen gelakt, deze lak is van Essence (Special effect topper nr. 08 Night in Vegas)
je nagels zien er dan zo uit: 









Bij de volgende stap heb je de witte verf nodig en je kwast, het kan verschillen welke kwast je het prettigst vindt werken, ik heb zelf een heel smal dun kwastje gebruikt. 
Met de verf maak je dan 3 bloemblaadjes in een soort druppel vorm, rond van boven en aflopend naar beneden. 







Vervolgens maak je met de licht blauwe striper (merk Max) in elk blaadje een klein streepje, niet te dik, niet te dun. (dit kan natuurlijk ook een andere kleur zijn) 







Waar de 3 blaadjes samen komen op je nagel heb ik met een donker paarse lak (Catrice 110 poison me, poison you!) en de dottingtool een stip gemaakt als kern van je bloem. Met de witte verf en dottingtool heb ik op speelse manier her en der wat leuke stipjes aangebracht.




Op zich is je nail art nu klaar, ik heb er voor gekozen om nog wat donker blauwe rhinestones aan te brengen. Dit doe je door een klein druppeltje topcoat op je nagel aan te brengen, het steentje erin te drukken en vervolgens weer goed af te lakken met top coat. 

De rest van je nagels lak je ook af met een top coat en dan is je nail art echt klaar! Het resultaat zie je hieronder.

Succes!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten