woensdag 17 oktober 2012

Zebra nail art

 Een nieuwe nail art! Een hele simpele maar hele leuke dit keer. Mijn bedoeling was eigenlijk om een standaard french manicure te maken, en die had ik ook eerst, maar ik heb heel vaak weer de kriebels dat ik toch nog niet helemaal klaar ben. Uiteindelijk ga ik dan weer verder met vandaag dit als resultaat, een french manicure met zebraprint.



wat heb je hier voor nodig:

Een dunne nagelkwast
Zwarte nagellak (ik heb Bahama gebruikt van Herome)
witte nagellak (ik gebruik wit van de Etos huismerk)

Mijn kwastje



Begin dan met een standaard witte french manicure, dit is de basis.Ik doe dat uit de losse hand, maar je kan natuurlijk ook speciale afplak stickers gebruiken om de french er netjes op te krijgen.
daarna is het eigenlijk heel simpel, met de punt van je kwastje doop je een klein beetje in de zwarte lak en trek je lijntjes zoals jij ze hebben wilt op je nagels. Het resultaat zie je in de bovenste foto. Erg makkelijk dus, en toch heel vrolijk.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten