zondag 30 december 2012

Prijs gewonnen bij Wahira Beauty

Deze maand deed ik mee met een RT & win actie van @WahiraBeauty op Twitter.
Tot mijn grote verrassing kreeg ik ineens bericht dat ik had gewonnen, de prijs was een zeer mooi nail art pakket. Super blij was ik ermee.
Afgelopen vrijdag kreeg ik mijn prijs binnen. Alle spulletjes zaten apart verpakt, zag er zeer netjes uit, opnieuw een feestje bij het uitpakken dus. Dit is wat ik gekregen heb:








Zoals jullie zien een groot pakket met veel leuke spulletjes.
Ik zal dus nog vaker terug komen op deze spullen aangezien ik ze regelmatig zal gebruiken bij het maken van nieuwe nail art ontwerpjes.



5 Safari lakjes

Crack nagellak en een witte lak van Da Vinci

2 mooie nail art stripers, ideaal!




Wahira Beauty heeft ook een webshop met veel mooie artikelen, dus mochten jullie willen rond snuffelen dan kan dat hier, ik denk dat ik in de toekomst zeker een bestelling zal plaatsen!

Wahira Beauty Webshop

Geen opmerkingen:

Een reactie posten