dinsdag 29 januari 2013

Nails Inc. & Yves Rocher




Vandaag een super verrassing bij de post, een pakket vol met heerlijke beauty producten gewonnen bij Styletoday via Twitter. 
 *lees verder* 


Het uitpakken was echt een feestje, allemaal super fijne producten die ik goed kan gebruiken.
Toen viel mijn oog op een mooi zwart tasje met het Styletoday logo erop, toen ik het openmaakte trof ik oa. deze 2 geweldige lakjes aan!
Ik als nagellak fan was natuurlijk helemaal door het dolle heen want deze 2 had ik nog niet in mijn collectie.


Lakje 1 is van  Yves Rocher, nr: 14 rose sompueuxe
Lakje 1


Lakje 2 is van Nails Inc. Graffiti nr. 382 Camden lock

Lakje 2




2 super mooie lakjes dus die jullie nog zeker gaan terug zien op mijn blog! Ik heb nog niet de kans gehad ze uit te testen maar dat gaat zeker gebeuren, hou de site dus in de gaten.

Hierbij ook nog een foto van de rest van het pakket, mijn dag kan niet meer stuk zoals jullie zullen begrijpen! Styletoday bedankt!






 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten