donderdag 7 februari 2013

NOTD: classic French manicure




Vandaag een keer geen nail art, maar gewoon een mooie rustige classic French manicure.
Ook al hou ik onwijs veel van nail art, van een mooie french manicure kan ik ook heel erg blij worden.

Hoe ik het maak lees je hieronder.





deze 2 dingen is alles wat ik nodig heb voor mijn french manicure. Een goede witte nagellak (of speciale witte french manicure lak) en pro white rosé van Essence.






Je kan je nagels afplakken, als je het lastig vind het witte lijntje uit de hand te lakken.
dit kun je doen door speciale afplak stickers te kopen (oa te koop bij de kruidvat) of door plakband te gebruiken.

Ik vind dit zelf erg vervelend, omdat ik (of ik doe het verkeerd haha) altijd lijmresten van de plakkers overhou op mijn nagels, ben dan lange tijd bezig dit weer te verwijderen.
Ik lak dus liever uit de losse pols.


Begin dan met het lakken van de witte lijn op de tip van je nagel, ik heb 2 laagjes gelakt.
Als deze laag droog is, lak ik de hele nagel nogmaals met de pro white rosé van Essence.

Als je hier mee klaar bent lak je af met een top coat en klaar is je French manicure. En heb je als het goed is een paar mooie nette nagels waar je mee gezien kan worden :)








Geen opmerkingen:

Een reactie posten