dinsdag 2 april 2013

Pink & purple abstract nail art



Vandaag helaas geen foto voor foto uitleg hoe ik deze nail art heb gemaakt, maar ik zal toch mijn best doen om te beschrijven hoe ik deze nail art heb gemaakt. 





Voor deze nail art heb je het volgende nodig: 


- Paarse lak
- Neon roze lak
- zwarte striper
- witte striper
- zilveren striper
- top coat

Ik ben begonnen met de paarse en de neon roze lak. 
De roze lak is van Safari, een heerlijke knal roze lak die echt opvalt.
de paarse lak is van Catrice, nr. 800 heavy metallilac
Deze kleuren passen perfect bij elkaar!

Zoals jullie zien op de foto heb ik om en om gelakt, ene nagel roze/paars en de volgende paars/roze.
Ik heb dit uit de losse pols gedaan, als je gaat afplakken wordt het voor mijn gevoel te netjes, ik vind het leuker om een wat speels effect te krijgen.
Je zet het kwastje aan de buiten kant van je nagel, ongeveer in het midden van je nagel en trekt dan een soort cirkel naar de top van je nagel. Dit is misschien even oefenen, maar het is echt niet moeilijk, de andere kant van de nagel doe je exact zo, alleen zorg je dan wel dat je geen overloop krijgt in de andere lak.

je hebt dan 10 nagels met roze en paarse tips. 

Met de zwarte striper trek je dan een lijn op de plek waar de roze en de paarse lak samen komen.
Ik ben uit gegaan van de paarse lak, ik heb dus die lijn gevolgd, zo krijg je weer om en om een andere streep op je nagels. 

op het roze vlakje van je nagels trek je dan 2 streepjes met je zwarte striper.
op het paarse vlak 2 streepjes met je zilveren striper.
Doe dit gewoon uit de losse pols, beetje  nonchalant voor een speels effect. 

doe dan wat zwarte, witte en zilveren lak op een papiertje en zet met je dottingtool de stipjes.

Als laatste heb ik mijn nagels afgelakt met de Essence Gel-look topcoat
En klaar is je nail art! 




Geen opmerkingen:

Een reactie posten