zondag 18 augustus 2013

Pink & Purple flower nail art



Klik op "verder lezen" voor een stap voor stap uitleg






Voor deze nail art heb ik een spons gebruikt, je kunt bij oa. de Kruidvat speciale nail art sponsjes kopen maar dit is best duur als je het vaak gebruikt, ik koop altijd een pak goedkope schuursponsjes bij de Zeeman, die knip ik dan in kleine stukjes en je hebt exact hetzelfde effect, handige tip dus. Ik ben begonnen om een zacht roze pastel lak aan te brengen met de spons (zie foto)


Als je alle nagels hebt gehad (ik heb 3 laagjes aangebracht) doe je hetzelfde met de andere kleur, ik heb daarvoor een mooie paarse lak gebruikt van Rimmel. (zie foto)





dit is dan het resultaat




vervolgens heb ik in het midden, waar de roze en de paarse lak samen komen, een glitterlak aangebracht, ook dmv een spons. 








Je nagels zien er dan zo uit, roze in paars overlopende nagels met een glitterlaagje. 


daarna ben ik begonnen met het maken van de bloem, ik gebruik hiervoor een kwastje met een spitse punt en witte acrylverf, mocht je dan een foutje maken, dan kun je dit zo verwijderen met water en een doekje, ideaal!! 






Met de stripers in de kleuren blauw en zilver heb ik wat lijntjes getrokken bij de bloem om een wat speelser effect te maken. 







Om het helemaal af te maken gebruik ik rhinestones die ik in de kern van de bloem plaats. Aanbrengen doe je het beste met een druppeltje topcoat, en je kunt dan het steentje dmv een dottingtool vastplakken op je nagel. Nagellijm gebruik ik niet.






 Met de dottingtool en de paarse nagellak van Rimmel heb ik nog wat stipjes gemaakt op de roze nagellak







wat ik allemaal gebruikt heb zie je hieronder







Vergeet niet je nagels goed af te lakken als je klaar bent, en vooral het gedeelte bij de rhinestone, zo heb je nog lang plezier van je nieuwe nail art :) 

het resultaat






En om het helemaal af te maken kun je natuurlijk ook je teennagels voorzien van deze leuke en vrolijke nail art.











Geen opmerkingen:

Een reactie posten