maandag 27 augustus 2012

Sweet pink

Het was weer tijd voor een nieuwe Nail art dus ook weer tijd voor een nieuwe blogpost. 
Vandaag dus mijn nagels opnieuw gedaan en van blauw ben ik naar roze gegaan, mooi roze is niet lelijk ;) 





Wat heb je nodig voor deze Nail art: 

* Roze lak
* Zilveren lak
* Witte striper
* Paars (met glitter) striper
* Nail art special effect topper lak (Essence it's purplicious nr. 01)
* Dottingtool





Lakken begint natuurlijk altijd bij de basecoat, dus zodra je die hebt aangebracht kun je beginnen met de Nail art. Je begint simpel met de roze lak en brengt een French manicure aan, Ik heb het uit de losse hand gedaan, maar je kan er natuurlijk ook stickers voor krijgen om het helemaal netjes te doen. Daarna heb ik over de roze lak de special effect topper aangebracht, 2 lagen voor wat extra glitters.
Daarna moet je alles even goed laten drogen zodat je zonder beschadigingen de stripes en dots kan aanbrengen. 

de stripes potjes zijn ideaal, je hoeft dan niet irritant je nagellak op een papiertje te doen voor je kunt beginnen, je kan direct aan de slag. Hoe je de streepjes aanbrengt is natuurlijk persoonlijk, ik heb het zoals op de foto gedaan, beetje her en der.
Daarna heb ik langs elke lijn stipjes aangebracht, per nagel 2x wit en 1x zilver, maar ook dit is je eigen keus natuurlijk.
Na dit alles is het alleen nog aflakken met een goede topcoat en klaar is je Nail art!!
Hoop dat dit weer een leuk nieuw idee is, ik ben er in iedergeval erg tevreden over :)
see you next time.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten