donderdag 29 november 2012

Tropical party nails (stap voor stap)


Vandaag een heerlijke vrolijke nail art, buiten mag het dan wel koud zijn, met deze nail art op je nagels is het tijd voor een feestje :)
Hoe je deze nail art maakt lees je hieronder





Wat heb je nodig?:


* Acrylverf kleuren wit, geel en groen
* Striper kwast
* dottingtool middelgroot
* sponsje
* groene, oranje en 2 kleuren geel nagellak
 
Lakjes die ik gebruikt heb


Na het aanbrengen van een basecoat kun je beginnen met het maken van deze nail art. 
De eerste stap is het sponzen van de nagels in 3 kleuren. Ik ben hoog begonnen met een groene glitter kleur van Essence (Choose me! nr. 38). 
Omdat je het met het sponsje doet hoeft het dus niet heel netjes, het is erg leuk om toch nog wat van het spons effect te zien. 
Omdat deze kleur heel donker is ben ik gelijk daarna verder gegaan met een lichte geel, deze zal dan als een lichte groen uitpakken op je nagels. 




Hierna is het even wachten tot je nagels echt goed droog zijn, daarna kun je de laatste kleur geel aanbrengen, ik heb een geel lakje gebruikt van de H&M







als ook deze laag droog is begint de volgende stap, het aanbrengen van de versiering. Er zijn onwijs veel mogelijkheden, ik heb eigenlijk zomaar iets gedaan, dat kun je dus ook doen, of deze nail art gewoon namaken. 

Ik ben begonnen met de oranje striper (te koop bij de Action van het merk Max) ik heb een lijntje getrokken met 2 lijntjes daardoorheen. 





aan de andere kant van de nageltip heb ik met de groene verf wat dunne lijntjes getrokken, ik heb er 3 gedaan maar dit kan natuurlijk ook meer of minder zijn. 


Met de gele verf heb ik op de nagel een speels lijntje getrokken, wat de basis aangeeft voor je stippen die je er langs kan aanbrengen. 




Als laatste stap heb ik met de dottingtool (middelgroot) groene en witte stipjes aangebracht, dit heb ik gedaan met de verf. Je kan het natuurlijk ook gewoon met lak doen. 

Even aflakken en dan is je nail art alweer klaar! vrolijke nagels maken hoeft dus helemaal niet moeilijk te zijn, met een klein beetje creativiteit heb je in een handomdraai een paar hele leuke nagels!! 

Succes!!

Het eindresultaat:



Geen opmerkingen:

Een reactie posten