dinsdag 4 december 2012

Swatch: Essence colour & go Go Bold!









Een van de meest fijne nagellak merken vind ik toch wel Essence, de meeste lakjes in mijn collectie zijn dan ook van dit merk.
Essence is betaalbaar en de lak is van goede kwaliteit. Het is te koop bij de Kruidvat en staat in een speciaal Essence schap bij de cosmetica/nagellak afdeling.

Vandaag een swatch van dit mooie lakje, Essence colour & go nummer 140 Go Bold!



Het is een prachtige gouden lak, ideaal voor de aankomende feestdagen.
Mijn ervaring is dat je zeker 2x moet lakken, want bij 1 laagje is hij niet dekkend, 2 laagjes geeft wel het prachtige gouden effect.

Go Bold! gebruik ik ook in mijn nail art creaties, en ook dan springt deze kleur er prachtig uit.

Het flesje bevat 8ml en kost €1,69 bij de Kruidvat.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten