dinsdag 22 januari 2013

Essence the boy next door swatch & review




Dit super mooie blauwe lakje is Essence the boy next door nr: 129
Hieronder lees je meer over deze lak.





Ik ben altijd dol op blauwe nagellak, en dan vooral mooie knal kleurtjes. Toen ik deze zag was ik dan ook gelijk verkocht.
Het is een prachtige blauwe kleur, die mooi opvalt op je nagels. Een zomers kleurtje maar ook zeer geschikt voor de koude winterdagen.






Voor het mooiste resultaat lak je 2 lagen, gelukkig is de lak snel droog dus lang wachten hoeft niet.
de swatch is zonder topcoat, dus zoals je kan zien heeft de lak een zeer mooie glans van zichzelf.





Ik ben dus zeer blij met deze mooie blauwe lak in mijn collectie! Een echte aanrader voor de nagellak liefhebbers!


Essence the boy next door nr: 129 is te koop bij de Kruidvat
Inhoud: 8ml
Prijs: €1,69

Geen opmerkingen:

Een reactie posten