zaterdag 19 januari 2013

Gosh Holographic Hero deel 2


Paar dagen geleden schreef ik al een artikel over deze geweldige lak, Gosh Holographic Hero.
Ik schreef toen ook dat ik hier nog op terug zou komen, omdat ik de lak zo lang mogelijk wou laten zitten om te kijken wat de kwaliteit is.

Mijn ervaring lees je hieronder




Dus hier zijn we dan weer, 6 dagen later om exact te zijn.
Ik heb de lak verwijderd inmiddels maar tussendoor 2 keer een foto gemaakt van de staat van de lak op mijn nagels.
En ik moet zeggen, ik ben onwijs tevreden!

Al die tijd is de lak prachtig blijven zitten, ik heb geen vermindering van het holografische effect kunnen waarnemen.
Ook is de lak niet gaan afbladeren of "scheuren"
Ik had eigenlijk een beetje verwacht dat de lak na een paar dagen zichtbaar zou verminderen in kwaliteit maar dit bleef uit!

Ik heb de lak dan ook verwijderd omdat ik zelf vond dat het tijd was voor een nieuwe lak / nail art, ik had het dus nog makkelijk een paar dagen kunnen laten zitten.

Hier onder zie je 3 foto's
foto 1: genomen op de 1e dag
foto 2: genomen na 3 dagen
foto 3: genomen na 6 dagen


dag 1






dag 3

















dag 6





Kortom, deze lak is zijn geld dubbel en dwars waard! één van mijn favo lakken tot nu toe! 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten