zondag 20 januari 2013

Essence Party Princess swatch & Review


Vandaag een swatch en review van dit super mooie roze lakje van Essence, Party Princess nr:105
Mijn bevindingen lees je hieronder.




Als je liefhebber bent van roze nagellak dan mag deze zeker niet ontbreken in je collectie, het is een prachtige zuurstok roze kleur met hele fijne glittertjes.

Ik heb als eerste een swatch gemaakt op een nagelwiel, dit zijn 2 laagjes.



Voor een nog rozer resultaat zou je meerdere lagen moeten lakken, of een knal roze lak eronder moeten gebruiken. (Natuurlijk kan je ook een andere lak eronder gebruiken, voor een ander resultaat.)

Dat is dus ook wat ik gedaan heb, Ik ben begonnen met een basecoat, daarna de knal roze lak van Safari (2 laagjes) en daaroverheen 2 laagjes van deze Essence lak. Als laatste heb ik afgelakt met een topcoat.








dit is dan het resultaat.




zoals bij alle nieuwe Colour & Go flesjes van Essence is het kwastje lekker breed, dit lakt erg prettig, het flesje ligt ook fijn in de hand net als het dopje. 


 


Essence Party Princess nr:105 is te koop bij de Kruidvat
Inhoud: 8ml
Prijs: €1,69

Geen opmerkingen:

Een reactie posten