maandag 21 januari 2013

Pink French manicure & nail art



Gister schreef ik een artikel over het roze lakje van Essence, Essence Party Princess nr: 105
Het ging om dit artikel Essence Party Princess swatch & Review
Vandaag had ik ineens een creatieve uitspatting en heb dus van de vrolijke french manicure een nail art gemaakt.
Hoe, lees je hieronder.


Ik begon dus met een roze french manicure



Helaas heb ik geen stap voor stap foto's gemaakt, dus ik zal het proberen uit te leggen hoe ik de nail art gemaakt heb.

Ik ben begonnen met acrylverf in 1 kleur en een heel dun fijn kwastje, op elke nagel heb ik met die ene kleur (in mijn geval zwart) verschillende lijntjes en stipjes gemaakt. (stipjes maak je het beste met een dottingtool in formaat naar keuze)

Op elke  nagel dus iets anders voor een speels resultaat. Eigenlijk moet je gewoon doen wat in je opkomt, een lijntje hier, wat stipjes daar enzv.
Spoel daarna je kwastje goed uit, en maak hem goed droog, en begin dan met de volgende kleur.
Op die manier ga je eigenlijk door tot je tevreden bent.

Het bloempje doe je ook met het kwastje, trek een lijntje en maak die steeds iets boller zodat er een blaadje ontstaat, maak dan zoveel blaadjes als je zelf wil, en op je nagel past natuurlijk.
door een lijntje in een andere kleur er omheen te trekken krijg je een leuker effect, In het midden zet je dan wat zwarte stipjes met een dottingtool, dit is dan de kern van je bloem.

Ik heb zelf met een lichtblauwe glitter lak nog wat glitters aangebracht op de bloemblaadjes. Dit hoeft natuurlijk niet, maar ik vond het leuker staan.

De laatste stap is dan aflakken met een goede topcoat, acrylverf was je er onder de kraan zo weer af en dat kan natuurlijk niet de bedoeling zijn. Goed aflakken dus voor een mooi en lang resultaat.

Succes!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten