woensdag 13 februari 2013

Essence studio nails caring nail oil



als je veel nagellak gebruikt is het verzorgen van je nagels en nagelriemen ook erg belangrijk voor gezonde en mooie nagels.
Ze hebben natuurlijk best wel wat te verduren met al die lakjes en nagellak remover elke keer.

* Lees verder *





Toen kwam ik dit artikel tegen in het Essence schap bij de Kruidvat, een olie speciaal voor je nagels en nagelriemen. Ik was erg benieuwd naar de werking dus nam hem mee.

Wat een gewelig product is dit! Ik zal deze ook zeker blijven kopen want hij doet echt zijn werk perfect.
Vooral mijn nagelriemen zien er beter uit en voelen zacht aan.

Het is een klein flesje, dus ook makkelijk mee te nemen voor onderweg, zo heb je hem altijd bij je, want geloof me... als je deze olie éénmaal hebt gebruikt kun je niet meer zonder.

Het aanbrengen is makkelijk, er zit een soort lipgloss staafje in (met zo'n zachte tip) en je hebt maar heel weining nodig, dus ook al is het flesje klein, je doet er aardig lang mee.
De geur van deze olie is geweldig lekker en subtiel.

Goed inmasseren is belangrijk, dus dat moet je dan wel even doen, dit om de nagelgroei te stimuleren.




Deze nagelolie is één van mijn favo verzorgingsproducten, ik kan niet meer zonder! Nooit geen lelijke nagelriemen meer met dit product!



Essence studio nails caring nail oil is te koop bij de Kruidvat
Inhoud flesje: 3,5ml
Prijs: €1,99

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten