woensdag 13 februari 2013

Essence express dry spray



Als nagellak en nail art fan heb ik eigenlijk elke keer het probleem dat ik lang moet wachten tot elk laagje droog is. Vaak gebruik ik veel laagjes dus jullie snappen dat het wachten dan alleen maar langer duurt. 
Deze spray kwam ik tegen bij de Kruidvat in het Essence nagellak schap, en ik was onwijs benieuwd of het ook echt zou werken. Want ja, ze kunnen wel zeggen dat het sneller droogt... maar eerst zien en dan geloven.

* Lees verder *



Gisteren ging ik aan de slag met een nail art, dus dat was het moment om deze spray uit te proberen.
Ik kan er kort en bondig over zijn... ja! hij werkt echt!

na het maken van mijn nail art heb ik deze spray gebruikt. Op het moment dat je de spray aanbrengt op je nagels voel je direct de kou die hij afgeeft, en het lijkt wel of je nagels direct opdrogen.
daarnaast geeft hij ook een hele lekkere geur af, geen stank gelukkig. 
Je hebt maar weinig nodig dus ik vind het een ideaal product. 
Ook laat hij een soort olie/vet laagje achter, daarom moet je hem echt pas gebruiken als je helemaal klaar bent met je nagels. 

Ik vind het een geweldig product! Het werkt en als je geen tijd hebt om je nagels te laten drogen dan zou ik zeker aanraden deze spray te gebruiken. 


essence express dry spray is te koop bij de Kruidvat
inhoud spuitbus: 50 ml
Prijs: € 2,59

Geen opmerkingen:

Een reactie posten