maandag 4 februari 2013

Holo topping, please! review & swatch


Essence special effect topper Holo topping, Please! nr: 12




Ik ben onwijs dol op de special effect toppers van Essence, ik heb er inmiddels al een hele partij, en deze ontbrak nog aan mijn collectie. Toen ik deze in handen kreeg had ik eerst mijn twijfel wat het resultaat zou zijn op mijn nagels maar later bleek dit lakje een groot succes! 

Dit lakje geeft een prachtig extra effect aan je basislak, maar holografisch... nee dat niet. Hoe meer laagjes je lakt, hoe meer glitter effect je krijgt.

Ik heb deze lak over een blauwe lak aangebracht en hieronder zien jullie het resultaat, dit is na lakken van 1 laagje.




zoals jullie zien geeft het een heel fijn glitter effect, vooral mooi te zien bij zon licht. 

Ik ben dan ook zeer tevreden over dit lakje, en blij dat ik hem in mijn collectie heb, zo kun je weer eindeloos combineren met de lakjes die je al had, ze een extra boost geven zeg maar :) 



Essence special effect topper Holo topping, Please! Nr: 12 is te koop bij oa de Kruidvat
Inhoud van het potje is 8ml
Prijs: €1,89
 
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten