maandag 4 februari 2013

Nails Inc. Graffiti camden lock



Nails Inc. Graffiti camden lock #382
Een tijdje terug won ik een prijs bij Styletoday, en bij die prijs zat oa. dit geweldige lakje van Nails inc.
Alleen het potje zien is al feest, wat een explosie van kleuren en glitters, onwijs mooi.

*lees verder*



Dit was voor mij dus echt DE verrassing in het pakketje wat ik ontving, en kon niet wachten om hem uit te proberen.






eerst zonder basislak eronder.
1 laagje gelakt en direct al een onwijs mooi resultaat!!








2 laagjes gelakt, en ik denk niet dat ik hoef uit te leggen dat dit een super gaaf effect geeft op je nagels. Dus ook zonder basislak eronder kun je deze mooie lak dragen.






Om te kijken wat het effect zou zijn als ik wel een basislak zou gebruiken heb ik nog een swatch gemaakt. Ik heb een donker blauwe kleur gebruikt en daarover de graffiti lak aangebracht,




er zijn dus vreselijk veel mogelijkheden met deze lak. Elke gewenste kleur basislak kun je opvrolijken met de geweldige graffiti lak van Nails inc.
Ook is hij behoorlijk zuinig in gebruik, dus kun je extra lang doen met je flesje van 10ml.

Voor mij 1 van mijn favo lakjes in mijn collectie.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten