zondag 3 februari 2013

Max magnetic nail polish review & swatch



Max magnetic nail polish, te koop bij de Action voor een zeer leuk prijsje, dus natuurlijk kun je dat niet laten liggen als je een groot nagellak fan bent. 
Mijn ervaring met deze lakjes lees je hieronder. 


Dit zijn mijn 1e magnetic lakjes, dus ervaring met andere merken heb ik niet, maar ik was zeer enthousiast om deze lakjes uit te proberen.

Bij de Action zijn ze te koop, er zijn verschillende soorten en kleuren verkrijgbaar in een verpakking van 2 potjes en 1 magneet. 







Schudden voor gebruik is wel noodzakelijk, de lakjes werken dan beter op het magneetje. 
Bij het open maken van het potje zul je merken dat het een wat stroperige lak is, maar het aanbrengen op de nagel werkt best fijn. 

Snel werken is ook belangrijk, de magneet moet er direct boven als je klaar bent met lakken, want het werkt alleen als de lak nat is. 
Het plaatje op de magneet geeft aan welk motief er zal ontstaan na gebruik. Streepjes of een ster motief in mijn geval.

Mijn ervaring is dat niet alle lakjes een mooi effect geven na het gebruik van de magneet, maar de meeste wel gelukkig. Kan ook zijn dat ik het misschien te kort gedaan heb, ik ga hier dus zeker nog wel een keer mee aan de slag. 

Ook is het lastig om de natte lak niet te raken met je magneet, hij moet er heel kort boven hangen om zijn werk te kunnen doen, en dan is een foutje snel gemaakt. Dit ging dus 2x mis bij mij, waardoor je dus opnieuw kan gaan lakken. Is even wennen en je moet er handigheid in krijgen, maar dat krijg je vanzelf door na een paar keer proberen.

Ik vond zelf de grijze lak het mooist, mooie lak en het effect was zoals het moest zijn. 





De kleuren van de lakjes zelf zijn wel heel erg mooi, ze dekken allemaal in 1x, en de kleuren zijn prachtig! 

Kortom, absoluut geen miskoop als je bedenkt dat je de lak ook kan gebruiken zonder de magneetjes. 




Max magnetic nail polish is te koop bij de Action. 
Verpakt per 2 lakjes en 1 magneet
Inhoud per potje is 8ml
Prijs per doosje: € 1,49


Geen opmerkingen:

Een reactie posten