zondag 3 februari 2013

Max nagellak, base coat & top coat




Ik denk dat veel mensen inmiddels wel weten dat de Action tegenwoordig ook leuke nagel spulletjes te koop heeft.
En elke keer komen er weer nieuwe soorten bij, onwijs leuk om uit te proberen dus, zeker omdat de prijs erg voordelig is!

* lees verder*








Ook hebben ze deze base coat, een calcium treat basecoat voor dikkere en gezonde nagels.
Ik gebruik zelf erg veel base coat en top coat, dus was onwijs benieuwd naar deze (goedkoper) versie. En mijn mening... top! Ik vind het een fijne lak, hij droogt snel, lakt fijn en werkt prima!
Normaal gebruik ik de base coat van de Essence, maar ik heb er zeker een nieuwe favo bij.
Deze base coat kost € 0,59 het potje bevat 7ml. 

Naast deze fijne base coat hebben ze ook nog een setje met een base coat en een top coat in 1 pakketje. 





Dit setje is een normale base en top coat. 
Base coat zorgt voor de bescherming van je nagels, de top coat is voor het aflakken van je nagels nadat je een nail art of normale lak hebt aangebracht. 
Ook dit setje werkt erg prettig, lakt fijn en droogt erg snel. 
Ik ben dus meer dan tevreden over deze lakjes en ga ze dan ook zeker vaker gebruiken, aangezien ik base en top coats veel gebruik kan dat ook nog eens aardig wat geld schelen. 
Dit setje kost namelijk maar € 0,89 en bevat 2 flesjes a 7 ml

absoluut de moeite waard! 





Verder heb ik ook nog deze lakjes gevonden, apart verkrijgbaar dus per stuk a 7ml per potje. Prijs van deze losse lakjes is € 0,49
Binnenkort zal ik een swatch maken van deze lakjes.  
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten