zondag 24 februari 2013

Nail art: Turquoise glitter flowers



Vandaag weer een nieuwe nail art. Dit keer heb ik gekozen voor een mooie turquoise kleur, weer een keer wat anders. 

Hoe ik deze nail art heb gemaakt lees je hier onder. 




Voor deze nail art heb je het volgende nodig:


* turquoise nagellak This is it siona island
* special effect topper disco disco
* special effect topper mrs and mr glitter
* Janet Paris striper nr 204
* Ultra gloss nail shine top coat (Essence)
* Dunne kwast
* Witte acrylverf (niet op de foto)



Ik ben begonnen met het maken van een French manicure met de turquoise nagellak van This is it.
hierna heb ik 2 laagjes gelakt (over de french manicure) met de mrs and mr glitter topper, en als laatste heb ik een laagje disco disco topper aangebracht. 

Je hebt dan al een mooie glitter laag op je nagels. 





Volgende stap zijn de bloempjes, ik heb hele simpele gemaakt deze keer maar je kan ze natuurlijk ook in een andere vorm maken.
Ik heb met de kwast een stipje gemaakt en door getrokken tot een lijntje, zo krijg je de blaadjes die je ziet op mijn nagels. 
In het midden van de bloem heb ik een hexagon glitter geplaatst, nog meer bling bling. 

met de zilveren striper heb ik nog wat kleine stipjes gemaakt om het helemaal af te maken. 

daarna is het alleen nog aflakken met een mooie glans topcoat en klaar is je nail art :) 






Geen opmerkingen:

Een reactie posten