zondag 24 februari 2013

pretty perfect nail drying spray




Afgelopen vrijdag was ik bij de Big Bazar, ik had nog nooit van deze winkel gehoord dus dit was de 1e keer dat ik hier kwam, maar dit zal ook zeker niet de laatste keer zijn, wat een geweldige zaak. 

* lees verder * 




Al snel had ik de beauty afdeling gevonden in deze winkel, en wat een leuke verrassing, veel goedkope lakjes en nail art artikelen. Natuurlijk worden we daar heel hebberig van dus ik ben eens flink gaan neuzen tussen de artikelen. 
Toen viel mijn oog op deze bus , pretty perfect nail drying spray.

Op het etiket staat dat je nagels er sneller van drogen en dat ze na 60 sec. aanrakingsdroog zijn.
deze bus kost € 1,79 dus ik vond het zeker het proberen waard.
Ik had al ervaring met de Essence droog spray, die ik erg fijn vond, dus ik was benieuwd wat het resultaat zou zijn van deze spray. 

Na het maken van een nail art gisteren heb ik de spray gebruikt.
Het eerste wat je opvalt is de geur! Ik vond hem erg lekker ruiken, leek wel een soort baby olie geur.
ook laat de spray een fijne olie laag achter, niet teveel, eigenlijk exact goed. 

En het belangrijkste.... je nagels drogen echt veel sneller! Dus ook deze spray werkt.
Grote voordeel van deze spray vind ik dat de geur heel lang op je nagels blijft zitten, en op die manier ruiken je nagels dus niet meer naar nagellak! 

Ik ben onwijs tevreden, een top spray voor weinig geld! 


de spray is te koop bij : Big Bazar
Prijs:
€ 1,79
inhoud spuitbus: 150ml

Geen opmerkingen:

Een reactie posten