woensdag 13 februari 2013

This is it lakjes swatch & review




Als mama van een 10 jarige zoon kom ik regelmatig bij de speelgoed winkels, zo ook bij de Intertoys.
Al een paar keer was ik langs het gifts en bijoux schap gelopen, maar had er nooit echt goed naar gekeken, meeste wat ik daar zag waren tiener meisjes spulletjes, niks voor mij dus.
Maar toen viel mijn oog afgelopen maandag ineens op iets heel anders....

* lees verder *





Daar stonden ze, een collectie lakjes die ik nog niet eerder had gezien bij de Intertoys.
Ze hadden verschillende kleuren, maar er waren er 3 die voor mij het meest opvielen, een mooie rood/roze glitter lak, een prachtige blauw tint en een grijs/zilver lakje.
Dit zijn dan ook de lakjes die ik mee genomen heb om uit te proberen.




Party Pink



Dit is een prachtig glitter lakje, wat een aanwinst voor mijn collectie!
Op de foto heb ik hem zonder basis lak gebruikt, zodat jullie goed kunnen zien hoeveel mooie glitters hij afgeeft bij het lakken. Ik zal deze lak denk ik vaker gebruiken als effect topper, mooie lak eronder en dan maakt deze glitter lak het helemaal af!





 ****************************************************

Siona island


Deze lak sprong eruit in het schap! Mijn eerste reactie was wow! dit is een kleur die ik nog niet in mijn collectie had. Ik was dan ook zeer benieuwd naar de uiteindelijke kleur op mijn nagels. En ook toen had ik weer het wow gevoel. Wat een prachtige kleur is dit zeg!




*************************************************

Gardenia


Dit vond ik een bijzonder lakje, mooi zilver/grijs, een kleur die ik vaak verwerk in nail art, maar die je ook in z'n geheel kan lakken. Ik moest hem dus wel mee nemen om te testen. Ook deze lak pakt geweldig mooi uit op je nagels.








En dan nu, mijn mening over de This is it lakjes van de Intertoys.... ik vind ze geweldig! Wat een onwijs leuke verrassing was dit zeg!
Mooie lakjes, veel verschillende kleuren en voor een betaalbare prijs.
Ze lakken erg prettig en de inhoud van het flesje is ook lekker royaal! kortom, ik heb geen nadelen kunnen vinden van deze lakjes, alleen maar voordelen! top! Zeker de moeite waard om even binnen te wandelen bij de Intertoys.



This is it nagellak is te koop bij de Intertoys
Inhoud flesje: 12 ml
Prijs: € 1,99




Geen opmerkingen:

Een reactie posten