woensdag 13 februari 2013

Catrice heavy metallilac swatch



Afgelopen maandag was ik weer bij mijn favo winkel, de Kruidvat. Ik had wat nagelspulletjes nodig en toen ik deze had gevonden kwam mijn man (ja hij denkt met mij mee!! de schat) met de opmerking dat er mooie lakjes in de "graai maar raak" bak lagen, dit is natuurlijk de bak waar alle weg is weg artikelen liggen, maar ik noem het zo omdat ik altijd zo heerlijk kan graaien in die bakken haha. 

* lees verder *


 
In die bakken kwam ik deze lak tegen, de laatste die er lag dus dat was even geluk hebben!
Mijn favo kleur is paars, dus deze kon ik absoluut niet laten liggen, en helemaal niet toen ik de € 1,00 sticker zag zitten.









Deze lak van Catrice oogt geweldig, de uitstraling in het potje roept al bijna naar je "lak mij" 
en dat is natuurlijk wat ik gedaan heb want ik moest weten hoe het zou staan op mijn nagels. 
Ik was op slag in love met deze prachtige kleur, wow wat een eye catcher!





Ik ben zo onwijs blij dat ik deze lak heb gevonden, de kleur is gewelig! 
Het kwastje is heerlijk breed, dus je kan je nagel bijna in 1x lakken, ideaal. 




Catrice heavy metallilac nr: 800 is te koop bij oa. de Kruidvat 
Inhoud flesje: 10 ml
Prijs: € 2,69 (ik betaalde € 1,00)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten