zondag 24 maart 2013

Lente nail art stap voor stap



Buiten is het koud maar om toch in de lente stemming te komen vond ik het tijd worden om wat lente aan te brengen op mijn nagels. 

Hoe ik deze nail art gemaakt heb lees je hieronder.




Wat heb je nodig voor deze nail art?: 


- witte en grijze acrylverf
- rhinestones
 - dottingtool
- kwastje 
- zwarte striper
- zilveren striper
- lila nagellak (BeYu)
- groen-parelmoer nagellak (BeYu)
- top coat


Ik ben begonnen met de French manicure, ik heb hiervoor nummer 499 van BeYu gebruikt, een onwijs mooie lak met een soort parelmoer glans.

Daarna maak je de bloemblaadjes met de witte verf en de kwast, neem een dun kwastje, dit werkt makkelijker en kun je mooie ronde blaadjes maken. 



Met de zwarte en zilveren stripers maak je dan fijne dunne lijntjes tussen de blaadjes door. En met de dottingtool en grijze verf maak je dan een stip als kern van de bloem.




Maak daarna wat stipjes op de nagel dmv de dottingtool en de paarse/lila nagellak en plaats als laatste je rhinestone (beetje topcoat op je nagel en het steentje daarop leggen zodat hij blijft plakken)

Lak daarna de nagels goed af, en zorg er voor dat het steentje ook goed bedekt is met lak anders zul je deze snel verliezen. 

En dan is je nail art helemaal klaar! 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten