dinsdag 20 november 2012

Nail art abstract #1



Vandaag een hele simpele abstracte nail art, lekker vrolijk, lekker druk.






wat heb je nodig?:




* 3 kleuren acrylverf (roze, blauw, wit)
* 3 lakjes (roze, blauw, wit)
* dunne striper penseel
* dottingtool
* Special effect topper met fijne glitter







De nagellakjes die ik gebruikt heb zijn van de Action, dit zijn stripers, dus een dunne lange kwast ipv een brede, dit is ideaal voor het maken van leuke nail arts en zorgt ervoor dat je mooie dunne lijnen kan maken zoals op de tip van de nagel. 




op deze manier (zie foto) trek je dus lijnen over je nagels voor het streepjes effect, je kan natuurlijk ook andere kleuren gebruiken, en ook hoeft het niet persé met een striper.

nadat ik de 3 kleuren heb aangebracht heb ik ze afgelakt met de Essence special effect topper met fijne glitter, dit geeft net een iets ander effect en zorgt voor een kleine glinstering op de top van de nagels.






En dan komen we op het punt dat we overgaan op de verf, hoeft natuurlijk niet, je kan ook lak gebruiken, maar dan kun je geen foutjes maken.
ik ben wat golvende lijntjes gaan trekken over de nagel, blauw en roze met in het midden een klein beetje wit.
Je kan natuurlijk de lijntjes ook anders maken, op een andere plek, langer of korter.






Als laatste gebruik je de dottingtool voor het maken van de stipjes langs de lijnen, ook deze kun je op andere plekken aanbrengen als je dat leuker vind, dit is maar een voorbeeld. Met de dottingtool zijn veel leuke creaties mogelijk, één van mijn fijnste artikelen op nail art gebied :)

Nou en als je dan alles aangebracht hebt is het een kwestie van aflakken en klaar is je nail art! dit was mijn resultaat.


Succes! en tot de volgende keer :)



Geen opmerkingen:

Een reactie posten