maandag 11 maart 2013

Classy French manicure


Zoals jullie misschien wel gemerkt hebben ben ik altijd erg fan van de French manicure, en hiermee zijn veel verschillende mogelijkheden te bedenken.
Dit keer een hele simpele, maar wel één waarmee je gezien kan worden. Hoe ik deze gemaakt heb lees je hieronder. 




Wat heb je nodig?:



Essence vintage district nail art kit nr. 02 (designer for a day)
top coat (gel-look)
Essence nr. 126 date in the moonlight
Essence nr. 103 space queen
dottingtool



Met de date in the moonlight lak van Essence heb ik een French manicure gelakt, dit is best een donkere kleur dus om het wat extra "power" te geven heb ik er 1 laagje space queen overheen gelakt. Je hebt dan direct een heel ander resultaat.

Daarna is het tijd voor de glequins, deze breng je aan met een dottingtool, ze blijven zitten door wat top coat op je nagels te doen, en de glequins daarin te leggen, je volgt de lijn van de french manicure. Je moet er wel voor zorgen dat je snel werkt want de top coat droogt erg snel.

de laatste stap is het aflakken, ik heb 2 laagjes gebruikt, zodat de glequins goed blijven zitten. 

En klaar zijn je classy nagels :)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten