maandag 11 maart 2013

Dubbele French manicure


Dit keer een mooie dubbele french manicure, weer eens wat anders dan 1 kleur. 
Hoe ik deze nagels gemaakt heb lees je hieronder 







wat heb je nodig?:


 witte nagellak
roze glitter lak ( Essence 105 party princess)
top coat
zilver kleurige striper (Janet paris)
lichte glitter lak (Essence 103 space queen)
Dotting tool
nagelstickers
zilveren glequins


glequins



lak als eerste een french manicure met de witte lak. Ik heb hiervoor 2 laagjes gebruikt.
Om wat extra glitters toe te voegen heb ik daarna 1 laagje er overheen gelakt met de Essence space queen lak, een mooie doorzichtige glitterlak.

Laat dit goed drogen.
Lak daarna met de roze glitter lak een 2e french manicure, ongeveer de helft van de witte laag.
Ik heb daarvoor de Essence party princess lak gebruikt, deze is niet knal roze maar geeft wel een mooi zacht roze effect met glitters. 

daarna neem je de zilveren striper en trek je bij de bovenste lijn van de witte french manicure een lijn, dit doe je bij alle nagels. 

Bij de overgang van de roze naar witte french manicure heb ik gebruik gemaakt van zilveren glequins, deze geven een mooi bling bling effect. 

Ik heb er een aantal uitgehaald en op een blaadje gedaan. Breng dan op je nagels een klein lijntje top coat aan, met de dottingtool kun je dan één voor één de glequins aanbrengen (werk wel snel want je top coat droogt erg snel!)
dit herhaal je bij alle nagels. 

Ik heb toen nog besloten er toch nog een nagelsticker bij te plakken om het helemaal af te maken.
ik heb gekozen voor een vlindertje. 

Laatste stap is aflakken en klaar is je dubbele french manicure!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten